Ir al menú de navegación principal Ir al contenido principal Ir al pie de página del sitio

Vol. 31 Núm. 3 (2022)

Artykuły

Wizerunek Tatrzańskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego wśród użytkowników Facebooka (2017–2020). Raport z badania sondażowego

  • Martyna Ryńska
DOI: https://doi.org/10.52097/lst.2022.3.107-133  [Google Scholar]
Publicado: 2022-10-11

Resumen

The main purpose of the article is checking if Tatra Volunteer Search and Rescue takes care about their image and how they communicate with their fans on Facebook. Subject of research is content analysis, publication frequency, coverage and perception. Article consist of four parts. First one is about terminology. Reader will find information about TOPR, image and Facebook. Second part is about methodology, so description of what research methods were used. In the third part are presented my observations and poll results. In the last part I summed scores of the polls and interpreted it. Publication answers the question “what is perception of Tatra Volunteer Search and Rescue based on its Facebook profile.

Citas

  1. Adamski A., Media w analogowym i cyfrowym świecie, Warszawa 2012. [Google Scholar]
  2. Kaczmarek-Śliwińska M., Social media w działaniach Internet PR przedsiębiorstw polskiego rynku, w: Public relations we współczesnym świecie: między służbą organizacji i społeczeństwu, red. J. Olędzki, Warszawa 2011. [Google Scholar]
  3. Kolbus B., Dudek D., Lojalność wobec marki budowana za pomocą social media, w: Public relations – nie tylko Facebook, red. K. Stasiuk-Krajewska, Z. Chmielewski, D. Tworzydło, Rzeszów 2013. [Google Scholar]
  4. Miotk A., Skuteczne social media, prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty, Gliwice 2017. [Google Scholar]
  5. Misiecka E., Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, Warszawa 2010. [Google Scholar]
  6. Olędzki J., O społecznym znaczeniu public relations w demokracji, w: Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, red. J. Olędzki, Warszawa 2010. [Google Scholar]
  7. Przybysz M., Rzecznictwo prasowe w instytucjach kościelnych w Polsce w kontekście mediów społecznościowych, Kielce 2013. [Google Scholar]
  8. Szyfter J.P., Public relations w Internecie, Gliwice 2005. [Google Scholar]
  9. Wojcik K., Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, Warszawa 2010. [Google Scholar]
  10. Zaruski M., Na bezdrożach tatrzańskich, Łomianki 2007. [Google Scholar]

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.