Zur Hauptnavigation springen Zum Inhalt springen Zur Fußzeile springen

Bd. 31 Nr. 3 (2022)

Artykuły

Wizerunek rapera Adama Ostrowskiego na platformie YouTube

  • Piotr Podleś
DOI: https://doi.org/10.52097/lst.2022.3.29-55  [Google Scholar]
Veröffentlicht: 2022-10-11

Abstract

The aim of the work is to present research on the media image of rapper Adam Ostrowski, also known as (O.S.T.R.) on the YouTube platform. The analysis covers, inter alia, his recordings, interviews, concerts coverage. On their basis, it has been proven that the YouTube platform is a key tool in communication with fans and creating a media image. This website has become a source of modern culture, as evidenced by the situation that arose as a result of the COVID-19 pandemic.

Literaturhinweise

  1. Adamczuk J., Media społecznościowe jako narzędzie kreowania wizerunku jednostek samorządowych na przykładzie samorządów lokalnych powiatu Jeleniogórskiego, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu 2014, nr 332, 189–199. DOI: https://doi.org/10.15611/pn.2014.332.19 [Google Scholar]
  2. Evans L., Sałbut B. Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych, Gliwice 2011. [Google Scholar]
  3. Grzesiak M., Wykorzystanie serwisu YouTube w kształtowaniu marki osobistej – wyniki badań, Marketing i Zarządzanie 2017, nr 1.47, 333–341. DOI: https://doi.org/10.18276/miz.2017.47-31 [Google Scholar]
  4. Jawłowski A., Ja – MY – Oni. Szkic konstrukcji świata współczesnego w ramach polskiej subkultury hip-hopowej, w: Normalność i normalka. Próba zastosowania pojęcia normalności do badań młodzieży, red. B. Fatyga, A. Tyszkiewicz, Warszawa 2001, 306–340. [Google Scholar]
  5. Jenks Ch., Kultura, Poznań 1997. [Google Scholar]
  6. Lewandowska M., YouTube jako narzędzie kreowania wizerunku na przykładzie wideobloga Kammel Czanel, Media – Kultura – Komunikacja Społeczna 2018, nr 4.14, 35–51. [Google Scholar]
  7. Miszczak R., Cała A., Beaty, Rymy, Życie: Leksykon muzyki hip-hop, Poznań 2005. [Google Scholar]
  8. Molek-Kozakowska K., O wizerunkowości sfery publicznej i jej analizie retorycznej, w: Retoryka wizerunku Medialnego, red. A. Budzyńska-Daca, A. Kampka, K. Molek-Kozakowska, Opole 2016, 5–21. [Google Scholar]
  9. Piekarska-Duraj Ł., Opowieść o świecie, który jest naprawdę, Autoportret 2005, nr 4, 20–23. [Google Scholar]
  10. Rychła J., Ucieczka. Bunt. Twórczość, Subkultura hip-hopowa w poszukiwaniu autentycznego stylu życia, Kraków 2005. [Google Scholar]
  11. Węcławek D, Flint M., „CNE” Kleyff T., Cała A., Jaczyński K., Antologia polskiego Rapu, Warszawa 2015. [Google Scholar]

Downloads

Keine Nutzungsdaten vorhanden.