Związek gier komputerowych i literatury na podstawie zbioru opowiadań Marcina Przybyłka „Gamedec” i jego adaptacji 11-22 Natalia Kańduła PDF (Język polski)
Pop-anioły: analiza przedstawienia postaci anielskich w uniwersum gier Diablo 23-36 Mateusz Kot PDF (Język polski)
Życie to nie teatr… wszystko to jest jedna gra. Jak algorytmy odbierają nam wolność wyboru 51-72 Piotr Łuczuk PDF (Język polski)
Gry cyfrowe a katechetyczny przekaz o grzechach głównych 111-122 Aneta Rayzacher-Majewska PDF (Język polski)
Cisza i milczenie jako podstawa modlitwy w życiu i nauczaniu św. Pawła od Krzyża? 137-150 Łukasz Andrzejewski PDF (Język polski)
Sonda w audycjach mediów publicznych: TVP Info i Programu Pierwszego Polskiego Radia w latach 2019–2020. Analiza porównawcza warsztatu dziennikarza 151-190 Ewa Karpińska PDF (Język polski)
Sztuczna inteligencja a współczesne dziennikarstwo. Szanse i zagrożenia dla czwartej władzy na przykładzie automatyzacji serwisu informacyjnego MSN, Część 3 191-220 Kinga Kwaczyńska PDF (Język polski)
Filmowe adaptacje Śródziemia Tolkiena. Ekranizacje w reżyserii Petera Jacksona 221-235 Piotr Lendzion PDF (Język polski)
Wizerunek Barbary Kurdej-Szatan na portalach plotkarskich Pudelek oraz Pomponik. Refleksje na marginesie komentarza aktorki do nagrania przedstawiającego migrantów na granicy polsko-białoruskiej podczas trwającego kryzysu migracyjnego 245-257 Agata Skalska PDF (Język polski)
Mariusz Rosik, Miejsca biblijne na każdy dzień roku. Od Edenu do Niebiańskiej Jerozolimy, Wydawnictwo Vocatio, Warszawa 2022 259-261 Jarosław Ćwikła PDF (Język polski)
Amy-Jill Levine, Jesus for everyone not just christians, HarperCollins Publishers, New York 2024 261-262 Andrzej Perzyński PDF (Język polski)