Reklamy teaserowe jako rodzaj przekazów reklamowych próba teoretycznej i empirycznej egzemplifikacji 11-43 Kornelia Dębska PDF (Język polski)
Wizerunek Polskiego Radia S.A. jako rozgłośni publicznej (2015–2020). Studium medioznawcze 45-83 Małgorzata Jaroszek PDF (Język polski)
Perswazyjny charakter reklamy społecznej na przykładzie wybranych kampanii społecznych na rzecz osób z Zespołem Downa 85-120 Martin Mizdrak PDF (Język polski)
Rozłam w Programie Trzecim Polskiego Radia w latach 2019–2022 w świetle wybranych doniesień z portali internetowych press.pl oraz wirtualnemedia.pl 121-156 Tomasz Tomaszewski PDF (Język polski)
Prywatyzacja sektora kosmicznego w polskim dyskursie medialnym. Badania jakościowe tematyki kosmicznej w środowisku dziennikarzy popularnonaukowych w Polsce w latach 2022–2023 157-193 Adriana Zadruska PDF (Język polski)
Pochówek ciał i przechowywanie prochów wiernych zmarłych. Aspekt kanoniczno-liturgiczny 195-212 Jerzy Adamczyk PDF (Język polski)
„Ze wszech miar stosownie zatem świątynią Boga nazywamy duszę sprawiedliwego” Absalona ze Sprinckirsbach kazanie XLI na poświęcenie kościoła – przekład i komentarz 213-232 Łukasz Libowski, Piotr Wilk, Mateusz Włosiński PDF (Język polski)
Działalność pastoralna Kościoła w świetle Dossier Europejskiego Zgromadzenia Synodalnego 247-262 Hubert Siepert PDF (Język polski)
Kryzys wiary, czy religii? Przesłanie nadziei i zangażowania duszpasterskiego w świetle adhortacji evangelii gaudium 263-277 Grzegorz Wąchol PDF (Język polski)
„Wysmaruję wam twarze gnojówką” (Ml 2,3b). Mowa Boga do kapłanów (Ml 2,1–9) jako manifest reformy Nehemiasza. Kryzys kapłaństwa i degradacja lewitów w pierwszej połowie V wieku przed Chr. 279-325 Arnold Zawadzki PDF (English)
ks. prof. Waldemar Chrostowski, Kobiety w Piśmie Świętym, Biały Kruk, Kraków 2022. 327-329 Jarosław Ćwikła PDF (Język polski)