Tekst opisuje sposoby wykorzystywania mediów cyfrowych do pozyskiwania wiernych do Church of England. Podejmowanie tego medialnego trudu jest tym bardziej konieczne, im bardziej pogłębia się kryzys Kościoła – coraz mniej wiernych angażuje się w życie lokalnych wspólnot chrześcijańskich. W pierwszej części artykułu opisane zostały współczesne problemy Church of England i próby ich rozwiązania za pomocą mediów cyfrowych. Opis ten przekonuje o tym, jak znaczące miejsce w życiu duchownych i świeckich Kościoła Anglii zajmują (powinny zajmować) media społecznościowe. Kościół coraz bardziej zdaje sobie sprawę z tego, że przez swoją obecność w Internecie może być obecny w codziennym życiu ludzi. W drugiej części tekstu ukazane zostały propozycje przeżywania okresu Adwentu i Bożego Narodzenia przy wykorzystywaniu stron internetowych, Facebooka, Instagrama i Twittera. Realizacja tych pomysłów ma pomóc człowiekowi nie tylko w odnalezieniu najbliższej lokalnej wspólnoty Church of England, lecz także w osobistym rozwoju życia duchowego - ożywieniu relacji z Bogiem.