Wizerunek medialny kandydatów na urząd Prezydenta RP w kampanii wyborczej 2020 r. Analiza wybranych telewizyjnych serwisów informacyjnych 9-36 Dominik Adamczyk PDF (Język polski)
Strategie mediów wobec uzależnionego artysty. Analiza tekstów o Amy Winehouse zamieszczonych na portalu Pomponik w latach 2008–2012 37-72 Bartłomiej Bazyluk PDF (Język polski)
Strategia promocji filmu jako produktu kultury popularnej na przykładzie Netflixa 73-95 Oliwia Białobrzewska PDF (Język polski)
Kampania społeczna marki RIMMEL #IWillNotBeDeleted jako przykład kampanii przeciw beauty hejtowi 97-124 Aleksandra Boryń PDF (Język polski)
Cyfrowa klepsydra. Internetowe przedstawianie śmierci znanych osób 125-144 ks. Tomasz Chlebowski PDF (Język polski)
Prerogatywa diakona przejściowego do święceń prezbiteratu. Przyczyny i konsekwencje (kan. 1030 KPK) 145-157 ks. Bartosz Trojanowski PDF (Język polski)
Ks. Tomasz Przybyła, Formacja ministrantów w ujęciu ks. Franciszka Blachnickiego, Wydawnictwo Światło-Życie, Instytut im. ks. Franciszka Blachnickiego, Kraków 2017, ss. 441. 159-160 Jakub Akonom PDF (Język polski)