Media image of the candidates for the office of the president of the Republic of Poland in the 2020 election campaign. Analysis of selected tv news services 9-36 Dominik Adamczyk PDF (Język polski)
Media strategies towards an addicted artist on the example of texts about Amy Winehouse. Published on The Pomponik portal in 2008–2012 37-72 Bartłomiej Bazyluk PDF (Język polski)
Promotional strategy of a movie as a popular culture product on the example of Netflix 73-95 Oliwia Białobrzewska PDF (Język polski)
Against the beauty hate, social campaign of the brand RIMMEL #IWillNotBeDeleted 97-124 Aleksandra Boryń PDF (Język polski)
Digital obituary. Internet presentation of the death of famous person 125-144 ks. Tomasz Chlebowski PDF (Język polski)
The prerogative of the transitional deacon to ordination to the presbyterate. Causes and consequences (can. 1030 CIC) 145-157 ks. Bartosz Trojanowski PDF (Język polski)
Ks. Tomasz Przybyła, Formacja ministrantów w ujęciu ks. Franciszka Blachnickiego, Wydawnictwo Światło-Życie, Instytut im. ks. Franciszka Blachnickiego, Kraków 2017, ss. 441. 159-160 Jakub Akonom PDF (Język polski)