„Miesiąc maj dla duchowieństwa” św. Wincentego Pallottiego i jego źródła liturgiczne 17-27 ks. Dominik Gaładyk PDF
Social Media Marketing jako narzędzie kształtowania wizerunku marki. Analiza porównawcza komunikacji na profilach costacoffeepolska i deseo_patisserie na Instagramie 29-65 Katarzyna Glegoła PDF
Życie codzienne w Korei Północnej. Analiza polskich artykułów prasowych oraz publikacji opartych na relacjach uciekinierów z „Raju na ziemi” (2013–2023) – część I 67-99 Magdalena Gorczyca PDF
Ceremonie wręczenia Oscarów w latach 2021–2023 w polskich przekazach medialnych. Aspekty artystyczne, społeczne, polityczne 101-133 Karolina Górecka PDF
Kobieta w mediach. Rola dziennikarek w filmach biograficznych z lat 2019–2023 143-170 Wiktoria Kośnik PDF
Twórczość Kendricka Lamara w kontekście postulatów zwolenników ruchu BlackLivesMatter 171-205 Wojciech Krasucki PDF
Czy Synod biskupów to zagrożenie demokratyzacji Kościoła? Kilka uwag na kanwie medialnej krytyki Synodu 229-236 ks. Adam Młynarczyk PDF
Mówić ciałem. Komunikacja niewerbalna w wybranych spektaklach Warszawskiego Centrum Pantomimy 237-268 Daria Wójcicka PDF