Kulturowe peregrynacje zapomnianego języka rozumu i milczącej idei piękna 7-15 Mariusz Bartosiak PDF (Język Polski)
„Miesiąc maj dla duchowieństwa” św. Wincentego Pallottiego i jego źródła liturgiczne 17-27 ks. Dominik Gaładyk PDF (Język Polski)
Social Media Marketing jako narzędzie kształtowania wizerunku marki. Analiza porównawcza komunikacji na profilach costacoffeepolska i deseo_patisserie na Instagramie 29-65 Katarzyna Glegoła PDF (Język Polski)
Życie codzienne w Korei Północnej. Analiza polskich artykułów prasowych oraz publikacji opartych na relacjach uciekinierów z „Raju na ziemi” (2013–2023) – część I 67-99 Magdalena Gorczyca PDF (Język Polski)
Ceremonie wręczenia Oscarów w latach 2021–2023 w polskich przekazach medialnych. Aspekty artystyczne, społeczne, polityczne 101-133 Karolina Górecka PDF (Język Polski)
Kobieta w mediach. Rola dziennikarek w filmach biograficznych z lat 2019–2023 143-170 Wiktoria Kośnik PDF (Język Polski)
Twórczość Kendricka Lamara w kontekście postulatów zwolenników ruchu BlackLivesMatter 171-205 Wojciech Krasucki PDF (Język Polski)
„Dominus pars mea…” – średniowieczny rozwój i teologia tonsury kleryckiej 207-215 Dawid Makowski PDF (Język Polski)
Czy Synod biskupów to zagrożenie demokratyzacji Kościoła? Kilka uwag na kanwie medialnej krytyki Synodu 229-236 ks. Adam Młynarczyk PDF (Język Polski)
Mówić ciałem. Komunikacja niewerbalna w wybranych spektaklach Warszawskiego Centrum Pantomimy 237-268 Daria Wójcicka PDF (Język Polski)