Ocena emocjonalna w języku rosyjskim jako przedmiot badań 13-25 Andrey Zaynuldinov PDF (ENG) (English)
Huruf al-dżar w arabskim: między anglosaskim genetivem a siedmioma polskimi przypadkami 27-35 Nizar El Imrani PDF
Specyfika zapożyczeń językowych w historii języka tureckiego i rosyjskiego 47-56 Gintautas Kundrotas, Ischak Akai PDF (RUS) (Русский)
„Z kogo się śmiejesz?”, czyli o specyfice tworzenia komiksu w języku ukraińskim (na przykładzie powieści O. Czernoguza „Arystokrata z Wapnyarki”) 57-70 Alexandr Savchenko, Mikhail Khmelevskiy PDF (RUS) (Русский)
Frazeologizmy w słownikach polskiej gwary przestępczej, wydanych do lat 30. XX wieku 73-86 Elena Nevzorowa-Kmech PDF (RUS) (Русский)
Aby lekcja języka obcego miała sens – rozważania teoretyczne oraz rozwiązania dydaktyczne dotyczące kreatywności i strategii w nauczaniu formalnym 99-111 Magdalena Białek PDF
Nauczanie leksyki języka specjalistycznego medycznego przy użyciu aplikacji Quizlet, jako przykład wykorzystania nowoczesnych technologii w nauczaniu na poziomie uniwersyteckim 123-135 Oliwia Kowalczyk PDF
Efektywność przyswajania materiału leksykalnego specjalistycznego w języku angielskim jako obcym. Wyniki eksperymentu badawczego porównującego efektywność pracy metodą tradycyjną i w formule blended-learning 137-144 Oliwia Kowalczyk PDF
Rola rodzica w nauczaniu języków obcych na poziomie przedszkolnym 145-153 Marlena Kowalczyk-Jaworska PDF
Doświadczenia zestandaryzowanego opisu źródeł językoznawczych (na podstawie podręczników języka rosyjskiego dla Polaków w XVIII w.) 155-169 Leonid Moskovkin , Krzysztof Kusal PDF (RUS) (Русский)