Emotional evaluation in the Russian language as an object of study 13-25 Andrey Zaynuldinov PDF (ENG) (English)
Huruf al-dżar w arabskim: między anglosaskim genetivem a siedmioma polskimi przypadkami 27-35 Nizar El Imrani PDF (Język polski)
Некоторые особенности процесса заимствования в истории турецкого и русского языков 47-56 Gintautas Kundrotas, Ischak Akai PDF (RUS)
«Над кем смеётесь?», или о специфике создания комического в украинском языке (на примере романа О. Черногуза «Аристократ из Вапнярки») 57-70 Alexandr Savchenko, Mikhail Khmelevskiy PDF (RUS)
Фразеологизмы в словарях польского преступного жаргона, изданных до 30-х годов XX века 73-86 Elena Nevzorowa-Kmech PDF (RUS)
Aby lekcja języka obcego miała sens – rozważania teoretyczne oraz rozwiązania dydaktyczne dotyczące kreatywności i strategii w nauczaniu formalnym 99-111 Magdalena Białek PDF (Język polski)
Język angielski podczas zajęć z języka francuskiego – pomoc czy przeszkoda? 113-121 Joanna Duda PDF (Język polski)
Nauczanie leksyki języka specjalistycznego medycznego przy użyciu aplikacji Quizlet, jako przykład wykorzystania nowoczesnych technologii w nauczaniu na poziomie uniwersyteckim 123-135 Oliwia Kowalczyk PDF (Język polski)
Efektywność przyswajania materiału leksykalnego specjalistycznego w języku angielskim jako obcym. Wyniki eksperymentu badawczego porównującego efektywność pracy metodą tradycyjną i w formule blended-learning 137-144 Oliwia Kowalczyk PDF (Język polski)
Rola rodzica w nauczaniu języków obcych na poziomie przedszkolnym 145-153 Marlena Kowalczyk-Jaworska PDF (Język polski)
Опыт стандартизированного описания лингводидактических источников (на материале учебников русского языка для поляков XVIII века) 155-169 Leonid Moskovkin , Krzysztof Kusal PDF (RUS)
W jaki sposób można kształtować sprawność językową dziecka bilingwalnego? 171-182 Mateusz Szurek PDF (Język polski)