Research on non-standard language elements in Slavonic languages 13-32 Harry Walter PDF (ENG) (English)
Les étiquettes lexicographiques de la valorisation émotionnelle dans la phraséologie russe et polonaise 47-60 Andrei Zainouldinov, Dorota T. Szmidt PDF (FRE) (Język polski)
O imionach i współczesnych nazwach zawodów w perspektywie płci – poglądowy szkic konfrontatywny 61-72 Joanna Satoła-Staśkowiak PDF (Język polski)
Потенциальные слова со значением лица в казахстанской прессе (особенности окказионального и неологического слова) 73-83 Natalya Didenko PDF (RUS)
Relacje nadawczo-odbiorcze w dawnych językoznawczych tekstach naukowych 85-96 Maria Zając PDF (Język polski)
«Культура пития» и её отражение в украинском языке: лексике, фразеологии и паремиологии 109-121 Alexandr Savchenko, Mikhail Khmelevskiy PDF (RUS)
Языковое сознание русского народа на примере фразеологизмов с компонентами ‘жизнь’ и ‘жить’: идеографический анализ 123-132 Anastasia Bezuglaya PDF (RUS)
Концепт «женщина» в зеркале русской фразеологии и паремиологии: ценности и антиценности 133-144 Lai Yen-Chun PDF (RUS)
Inwektywy związane z nazwami części ciała we frazeologii polskiej i rosyjskiej Analiza leksykalno-semantyczna 145-170 Julia Klyus PDF (Język polski)
Учебники русского языка для иностранцев XVIII века Как объект научных исследований 173-180 Leonid Moskovkin , Krzysztof Kusal PDF (RUS)
Rozgrzewka językowa na lekcji języka obcego a dydaktyka konstruktywistyczna – kilka uwag 181-194 Magdalena Białek PDF (Język polski)
O autonomizowaniu aspektów w praktycznej nauce języka. Jak niwelować podziały, by uczyć skuteczniej? 195-207 Jakub Walczak PDF (Język polski)
Wady wymowy a nauka języka obcego. Praktyczne wskazówki dla nauczycieli z perspektywy logopedy 209-217 Mateusz Szurek PDF (Język polski)
Ręka w rękę, ramię w ramię, a może pierś w pierś czy łeb w łeb – wielość artykulatorów w komunikacie migowym: Wprowadzenie do dokumentacji języków migowych w krajach bałtyckich 219-229 Joanna Bożeńska PDF (Język polski)
Międzynarodowa innowacja pedagogiczna „Let’s chat via Snail Mail” przykładem rozwijania umiejętności produktywnej pisania na zajęciach języka angielskiego II etapu edukacyjnego w szkole podstawowej 231-245 Iwona Gryz PDF (Język polski)