Research on non-standard language elements in Slavonic languages 13-32 Harry Walter PDF (ENG) (English)
Les étiquettes lexicographiques de la valorisation émotionnelle dans la phraséologie russe et polonaise 47-60 Andrei Zainouldinov, Dorota T. Szmidt PDF (FRE)
O imionach i współczesnych nazwach zawodów w perspektywie płci – poglądowy szkic konfrontatywny 61-72 Joanna Satoła-Staśkowiak PDF
Potentsial'nyye slova so znacheniyem litsa v kazakhstanskoy presse (osobennosti okkazional'nogo i neologicheskogo slova) 73-83 Natalya Didenko PDF (RUS) (Русский)
«Kul'tura pitiya» i yeyë otrazheniye v ukrainskom yazyke: leksike, frazeologii i paremiologii 109-121 Alexandr Savchenko, Mikhail Khmelevskiy PDF (RUS) (Русский)
Yazykovoye soznaniye russkogo naroda na primere frazeologizmov s komponentami ‘zhizn'’ i ‘zhit'’: ideograficheskiy analiz 123-132 Anastasia Bezuglaya PDF (RUS) (Русский)
Kontsept «zhenshchina» v zerkale russkoy frazeologii i paremiologii: tsennosti i antitsennosti 133-144 Lai Yen-Chun PDF (RUS) (Русский)
Inwektywy związane z nazwami części ciała we frazeologii polskiej i rosyjskiej Analiza leksykalno-semantyczna 145-170 Julia Klyus PDF
Uchebniki russkogo yazyka dlya inostrantsev XVIII veka Kak ob''yekt nauchnykh issledovaniy 173-180 Leonid Moskovkin , Krzysztof Kusal PDF (RUS) (Русский)
Rozgrzewka językowa na lekcji języka obcego a dydaktyka konstruktywistyczna – kilka uwag 181-194 Magdalena Białek PDF
O autonomizowaniu aspektów w praktycznej nauce języka. Jak niwelować podziały, by uczyć skuteczniej? 195-207 Jakub Walczak PDF
Wady wymowy a nauka języka obcego. Praktyczne wskazówki dla nauczycieli z perspektywy logopedy 209-217 Mateusz Szurek PDF
Ręka w rękę, ramię w ramię, a może pierś w pierś czy łeb w łeb – wielość artykulatorów w komunikacie migowym: Wprowadzenie do dokumentacji języków migowych w krajach bałtyckich 219-229 Joanna Bożeńska PDF
Międzynarodowa innowacja pedagogiczna „Let’s chat via Snail Mail” przykładem rozwijania umiejętności produktywnej pisania na zajęciach języka angielskiego II etapu edukacyjnego w szkole podstawowej 231-245 Iwona Gryz PDF