Trzynawowe świątynie dominikańskie na ziemiach prawobrzeżnej Ukrainy w wiekach XVII- XIX 267-286 Natalia Ursu
Historia organów w kościele pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Krakowie-Piaskach Wielkich 225-236 Piotr Matoga
Ikonografia krakowskiej monstrancji fundacji Anny Ostrowskiej, jako środek przekazu duchowości Zgromadzenia Służebnic Najświętszego Serca Jezusowego 115-126 Rafał Maria Antoszczuk
Kościół p. wezw. Niepokalanego Poczęcia Najświętszej Maryi Panny w parafii św. Jakuba w Warszawie 167-199 Zofia Sowińska-Bania
Ks. Tadeusz Kruszyński 1884-1959. Przyczynek do historii sztuki kościelnej na Wydziale Teologicznym Uniwersytetu Jagiellońskiego 237-284 Jan Kuś
Ksiądz Władysław Górzyński jako promotor nowoczesności w architekturze sakralnej 225-236 Tadeusz Chrzanowski
Kult autentyczności i powrót do słowiańskich korzeni. Projekt rzeźbiarskiej dekoracji katedry Chrystusa Króla w Katowicach a mit cyrylo-metodiański 203-217 Jerzy Gorzelnik
O kościołach i parafiach w Stryszowie i Zakrzowie w diecezji krakowskiej 191-233 Franciszek Lenczowski
Polska architektura sakralna. Tradycja i współczesność. Kierunki poszukiwań twórczych w najnowszej architekturze 329-372 Ewa Węcławowicz-Gyurkovich
Recenzja: Hanna Suchocka, Rzymskie pasje Kościoły stacyjne Wiecznego Miasta, Izabelin-Warszawa 2013 247-253 Marceli Kosman