Trzynawowe świątynie dominikańskie na ziemiach prawobrzeżnej Ukrainy w wiekach XVII- XIX 267-286 Natalia Ursu
"Melius est mori quam vivere"- wizerunek śmierci w polskich drukowanych oracjach pogrzebowych XVII wieku 91-108 Urszula Kicińska
Andrzej Radwański (1711-1762). Analiza treści ideowych w malarstwie ściennym kościoła cystersów w Jędrzejowie i benedyktynek w Staniątkach 307-318 Tomasz Zmarzły
Architektura, wystrój i symbolika klasztorów kapucyńskich na przykładzie klasztoru krośnieńskiego 233-249 Lucyna Rotter
Drzewo Jessego i treści pasyjne w nastawie ołtarza Krzyża Świętego w kościele podominikańskim w Klimontowie 145-176 Leszek Stanisław Wojciechowski
Dzieje budowy, architektura i symbolika kościołów św. Aleksandra i Matki Boskiej Anielskiej w Dąbrowie Górniczej 415-464 Bogusław Krasnowolski
Fresk z zakrystii Bazyliki katedralnej Najświętszej Maryi Panny w Pelplinie - możliwości interpretacyjne 49-64 Seweryn Pauch
Fundacja ołtarza Matki Bożej na Jasnej Górze Jerzego Ossolińskiego z lat 1644-1650 171-180 Zdzisław Jedynak
Fundacje kapliczek i krzyży przydrożnych na Polskim Podkarpaciu. Geneza i typologia 401-442 Urszula Janicka-Krzywda
Glosa o pewnym siedemnastowiecznym wielkopolskim kościele drewnianym, który stał się pomnikiem „nieśmiertelnej sławy” 104-letniego fundatora 57-80 Aleksander Jankowski
Importy włoskie w architekturze dziewiętnastowiecznych kościołów warszawskich 249-278 Andrzej Majdowski
Jasnogórski obraz " Translatio reliquiae " św. Pawła Pustelnika jako przekaz ikonograficzny do dziejów Zakonu Paulinów 159-179 Zofia Rozanow, Ewa Smulikowska
Kontrakty i umowy z Archiwum Większego Klasztoru Karmelitów Starej Obserwy we Lwowie (XVII-XVIII w.) 129-146 Marcin Franciszek Rdzak
Krzyżyk karawakowy z Kleszczel, pow. hajnowski ze zbiorów Działu Archeologii Muzeum Podlaskiego w Białymstoku 81-96 Kornelia Piasecka
Malarskie wyobrażenia Wincentego Kadłubka autorstwa Aleksandra Lessera (1814-1884) 601-617 Dariusz Dąbrowski
Monstrancja miejsce teofanii. Barokowe monstrancje w typie Res-Imagines a ideologia kotrreformacji 89-147 Magdalena Pielas